CONTACTO

cofpas@gmail.com
@cofpas

domingo, 20 de septiembre de 2009

VALE YA DE ENREDAR A LOS TRABAJADORES DE LA ADMINISTRACIÓN Y A LA SOCIEDAD ASTURIANA CON MANIPULACIONES SOBRE LA "CARRERA PROFESIONAL"



VALE YA DE ENREDAR A LOS TRABAJADORES DE LA ADMINISTRACIÓN Y A LA SOCIEDAD ASTURIANA CON MANIPULACIONES SOBRE LA “CARRERA PROFESIONAL”

El 14 de septiembre el Tribunal Superior de Justicia de Asturias propinó al Gobierno asturiano un varapalo, al menos, tan fuerte como el de la anulación de la mal llamada “carrera profesional” en el mes de junio.

Ahora, con la desestimación por la Sala de lo contencioso – administrativo del recurso en interés de ley que el Gobierno de Areces había interpuesto frente a la Sentencia del Juzgado de lo contencioso – administrativo nº 5 de Oviedo, en la que se reconoce el derecho de los trabajadores con cinco años de antigüedad que no habían suscrito el “cheque en blanco” electoral a cobrar el complemento de productividad, esta sentencia ha ganado firmeza y es extensible a todos los empleados públicos en la misma situación.

Resulta evidente, por tanto, el desplome completo del planteamiento clientelista del Gobierno. Sin embargo, lejos de reconocer la realidad y actuar en consecuencia, se ha lanzado de cabeza a una intensa campaña mediática para encubrir la debacle, en la que pretende hacerse pasar como dadivoso benefactor de aquellos trabajadores que no aceptaron su oferta, dejando entrever que les dará una segunda oportunidad para apuntarse.

Pero se trata sólo de una maniobra de despiste y confusión, dirigida a presentar como concesión graciable lo que es un derecho judicialmente reconocido. Lo que ahora resulta ya imposible es una nueva convocatoria para la firma de otro “cheque en blanco” – pago a cambio de unas condiciones ocultas -, que ha sido declarada ilegal por la Justicia, por mucho que se la quiera envolver en el manto formal de una ley.

La única solución admisible, por tanto, es la de legalizar el pago del complemento de productividad a todos los trabajadores, en condiciones de igualdad, sin adhesión voluntaria alguna a una “carrera profesional” que sigue siendo inexistente, cumpliendo cabalmente con ello las decisiones judiciales.

Salvo que Asturies ya no sea un Estado de Derecho.

Uviéu, 20 de setiembre de 2009
La Xunta Directiva del Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies


YÁ TA BIEN D´ENREDAR A LOS TRABAYADORES DE L´ALMINISTRACIÓN Y A LA SOCIEDÁ ASTURIANA CON MANIPULACIONES SOBRE LA “CARRERA PROFESIONAL”

El 14 de setiembre el Tribunal Superior de Xusticia d´Asturies sacudio-y al Gobiernu asturianu otru estacazu asemeyáu al que-y diere’l pasáu mes de xunu cola anulación de la mal llamada “carrera porofesional”.

Nesti casu, pente medies del refuge pola Sala de lo contencioso–alministrativu del recursu n´interés de llei que’l Gobiernu d´Areces interpusiere escontra la Sentencia del Xulgáu de lo contencioso–administrativu nu 5 d´Uviéu, que reconoz el drechu de los trabayadores con cinco años d´antigüedá y que nun teníen robláu’l “cheque en blancu” preellectoral, a cobrar el complementu de productividá. Esta sentencia yá ye firme y estensible a tolos emplegaos públicos.

Paez nidio, polo tanto, l´argayu completu del plantegamientu clientelista del Gobiernu. Por embargu, lloñe de reconocer la realidá y actuar en consecuencia, llanzóse de calón a una intensa campaña mediática pa tapar la derrota, na que pretende facese pasar como arrogante benefactor d´aquellos trabayadores que nun aceptaron la so oferta de perres, dexando entrever que-yos dará otra oportunidá p’apuntáse.

Pero trátase sólo d´una maniobra de despiste y confusión, empobinada a presentar como concesión graciable lo que ye güei un drechu xudicialmente reconocíu. Lo qu´agora resulta yá imposible ye facer una nueva convocatoria pa la firma d´otru “cheque en blancu” – pagu a cambiu d´unes condiciones ocultes -, que ya fue refugada por illegal pela Xusticia, por muncho que la quieran envolver col mantu d´una llei.

La única solución almisible, nesti momentu, ye la de llegalizar el pagu del complementu de productividá pa tolos trabayadores en condiciones d´igualdá, sin amestu voluntariu dalu a una “carrera profesional” qu´entovía nun esiste, cumpliendo bonalmente con ello les decisiones xudiciales

Salvo qu´Asturies nun seya yá un Estáu de Drechu.

Uvieú, 20 de setiembre de 2009
La Xunta Directiva del Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario