CONTACTO

cofpas@gmail.com
@cofpas

miércoles, 9 de junio de 2010

Modelu d´alegaciones a la escontra del Proyeutu de Reglamentu de Carrera Horizontal

Nome:..............., Puestu de trabayu:..................., nel trámite d´información pública del Proyeutu de decretu pol que se da´l preste al Reglamentu de Carrera Horizontal de los Funcionarios de l´Alministración del Principáu d´Asturies, DIGO:

1) Tolo que ye la "carrera horizontal" y la "evaluación del desempeñu" ye una copia d´un inventu de la clas capitalista pa la más y meyor esplotación de los trabayadores; pero que como nun salió como se pensare, abandonóse. Agora, esti Gobiernu, nesa mesma llinia, quier resucitalu d´ente les sos cenices y ponelu a funcionar nesta Alministración.

2) Como consecuencia de que nun hai respeutu nenguno pa colos principios de méritu y capacidá, resulta que:
a) Tienen derechu a la carrera funcionarios en puestos de "libre designación", que como únicu méritu pa tar onde tan tienen el de la confianza política de quien los nomó.
b) D´otru llau, ha dicise qu´estos funcionarios var ser valoraos por un altu cargu que tamién debe´l so puestu a la confianza política del que lu noma. ¿ Y qué va dicir d´una persona a la que puxo él nel puestu qu´ocupa? Ta claro qu´aprobalu, por que sinón tendría de disponer el so cese.

3) Amás de nun respetar los principios enantes citaos, tampoco nun se respeten los de tresparencia, oxetividá, imparcialidá y non discriminación, pues:
a) Tola la valoración va facese con criterios dafechamente suxetivos y que nun respuenden más qu´al gustu de quien valora. Con lleer los artículos 33 y 34, y los anexos tocantes a ellos, ye bien fácil decatase que nun hai un sólu criteriu que puea ser consideráu como oxetivu.
b) Nun existe nenguna garantía de que los que van valorar sepan facelo, sepan facer les entrevistes que tiene que facer, sepan valorar les iniciatives de los funcionarios, sepan estremar ente´l so gustu por cómo tien de facese o desendolcase un trabayu y qu´eso en realidá tenga de ser asina.
c) Munchos de los que van valorar (tolos xefes de serviciu, polo menos) son cargos de "libre designación"
d) El superior xerárquicu que va dar el preste a la valoración, va dalu ensin tener falao una pallabra col "evaluáu" y sofitándose, nel casu de les valoraciones feches polos xefes de serviciu, no que-y dixo una persona de la so confianza personal o política.
e) Los cursos de formación, al paecer, valen toos igual y ensin estremar pol so conteníu. Ye igual un cursu de cocina, qu´unu sobre contratación pública.
f) Na Comisión de Revisión van tar persones de la confianza del cabezaleru de la Conseyería que lleve les competencias de función pública. ¿ Qué van dicir estes persones de confianza de lo que faigan otres persones de confianza? ¿ Qué funcionariu pue tener enfotu nesti sistema onde quien lu valora pue ser una persona de confianza del Gobiernu y quien atienda la so posible quexa de xuru que lo ye?

4) Vese asina qu´el dibuxu de la carrera tien de too menos de "profesional". Ye un reblagu más de los daos por esta Alministración nel so decidíu determín d´acabar col funcionariu profesional (el que debe´l so puestu de trabayu a un concursu, por exemplu), como los que se dieron nesta mesma direición cola creación de "asesores" y de los "coordinadores", persones de confianza que s´inxerten ente los xefes de seición y los xefes de serviciu.
Lo que se quier ye que non sólo´l personal de "libre designación" deba una parte perimportante del so sueldu a la confianza política, sinón qu´agora quier facese un ampliamientu d´esta situación a toos y caún de los funcionarios d´esta Alministración.

Como resume, pue dicise qu´el Gobiernu paez buscar un otru mediu (amás de la carrera vertical y del abusu de los nomamientos en comisión de serviciu) de control políticu de los funcionarios.

Uviéu, .......

1 comentario:

  1. ¿Un poco tarde para hacer alegaciones, no?

    Además, aunque el modelo no es perfecto ni mucho menos, es la única forma de recibir más pasta y de eso estamos bastante necesitados desde que llevamos perdiendo poder adquisitivo. Y no debe olvidarse que en el fondo todos trabajamos por dinero, lo pinten como lo pinten...

    Así que mejor que las alegaciones se usaran para intentar salvar las injusticias y desigualdades que el propio modelo fomenta: falta de reconocimiento de antigüedad como laboral, o como interino en otras administraciones, vulneración de las sentencias que la declaran anulable al no subsanar y abrir un nuevo plazo de presentación, negativa a abrir nuevas convocatorias en periodos sucesivos a cuenta de los recortes, falta de convocatorias desde 2008 cuando en principio debía ser anual, diferencias de desarrollo y cuantías respecto de los estatutarios, etc.

    Considero que sería más rentable, dentro de lo poco que lo son las alegaciones y los recursos, visto lo visto.
    El resto es un brindis al sol.

    ResponderEliminar