CONTACTO

cofpas@gmail.com
@cofpas

lunes, 15 de febrero de 2016

El Gran Teatro de Títeres del Mundu

Milio Rodríguez Cueto, LNE

La posible responsabilidá de los inculpaos en Madrid hai que la estender a los muñecos que manipulaben

Abulta centimétrica  y kilográmicamente desproporcionao encerrar  un paisanu de (vamos poner) metro ochenta d'altura y ochenta  kilos poi delitu  (si lo ye) cometíu por un títere anorésicu de trenta centímetros y dos­ cientos gramos.

Los que tenemos edá y sexu pa ello, acordámonos de cuando cumplíen arrestu sine die, nos cuarteles, armes involucraes en sucesos luctuosos: un suicidiu nocturnu n´una garita o un disparu fatal durante la !limpieza del fusil. L'exérci- tu, un puntín animista nesti casu, nun disculpaba la responsabilidá de la máquina cola torpeza o la mala intención de la mano que con ella trataba. Mutatis mutandis, ¿por qué'l xuez de l'Audiencia  Nacional manda pal cuartón al titiriteru y, en cambiu, dexa sueltu al fantoche don Cristóbal, auténticu portador del famosu cartel apoloxéticu?

Entre usté en Youtube o Vimeo, escriba  «La  bruja y don Cristóbal»  y va poder comprobar (nun  dexe que-y  lo espliquemos otros) cómo fue'1 pérfidu muñecu ñarigón el que l'otru día, en Madrid, usó'1 ya famosu «Gora  Alka-Eta>>  pa comprometer a la bruxa inconsciente. Si ve'1 clip, igual coincide comigo en que lo más peligroso de la representación de Madrid yera ganar el tétanos colos fierros de detrás del escenariu y en quelos cómicos manipuladores merecen la detención  pero por ser zurdos de les dos manes.

Vuelvo a la idea central: que cobren  títeres les deudes de los títeres nesti Gran Teatru de Títeres del Mundu postmodemu. La reciprocidá ente falta y pena, pa bien ser, obliga a qu'un indignáu denunciante títere llame a la policía títere pa suspender la representación;  la responsabilidá del arrestu recái nun xuez títere y unos medios de comunicación títeres difunden 1'escándalu.

Contertulios radiotelevisivos títeres piden responsabilidaes de munícipes títeres y políticos títeres de la oposición  acusen  a una conceyala titeresa d'incapacidá pal cargu.

Reacionen los títeres defensores de les llibertaes artístiques, apelen  a la Constitución del país de los títeres y don Cristóbal sal de prisión, anque-y retiren el pasaporte de Titerelandia y queda obligáu  a presentase regularmente nuna comisaría de títeres.

Siendo asina, ta too bien.

Pero España  y Titerelandia  son dos países distintos.. . digo yo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario