CONTACTO

cofpas@gmail.com
@cofpas

martes, 23 de noviembre de 2010

ARECES PRETENDE LEGALIZAR LA DEDOCRACIA COPIANDO EL MÉTODO DE CAMPS

En el día de ayer se difundió por la intranet del Principado el borrador del anteproyecto de ley de modificación de la Ley de Función Pública asturiana que el Gobierno del PSOE-IU pretende aprobar con la próxima ley de presupuestos. En él se establece la obligación de nombrar por el procedimiento de "libre designación" - sistema del dedo - a la totalidad de puestos de jefatura de servicio, coordinadores y asesores y otros adicionales en los que se estime necesaria la concurrencia de confianza personal en el funcionario elegido.


Con este anteproyecto de ley, el Gobierno Areces se propone legalizar por la vía rápida el sistema dedocrático de nombramientos anulado por la Justicia asturiana en cuatro sentencias consecutivas del TSJA, mediante un traca final de exhibicionismo clientelista que dejará como herencia al Gobierno que surja de las urnas en el mes de mayo.


La iniciativa legislativa que ahora se conoce copia el sistema patentado por el Gobierno de Camps en la ley de función pública valenciana aprobada en el mes de julio, siguiendo al pie de la letra la política caciquil del Partido Popular en esa Comunidad Autónoma.


Esta anteproyecto de ley, que es un reflejo fiel de los principios por los que se ha regido la Función Pública asturiana en la última década, coloca en una posición especialmente delicada a la coalición Izquierda Unida, en su condición de socio del Gobierno, que en el programa electoral presentado a las últimas elecciones generales postulaba la necesidad de terminar con el clientelismo funcionarial.


Con el fin de frenar este último golpe contra la imparcialidad y la objetividad de los funcionarios y funcionarias del Principado y al servicio del control partidista de la gestión democrática de los intereses generales, el Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies llama a la movilización unitaria de todas las organizaciones sindicales y a la concienciación de la opinión pública asturiana.



Oviedo, 24 de noviembre de 2010



La Xunta Directiva de COFPA



ARECES PRETENDE LLEGALIZAR LA DEUCRACIA COPIANDO’L MÉTODU DE CAMPS

Ayeri espardióse pela intranet del Principáu'l borrador del anteproyeutu pal camudamientu de la Llei de Función Pública asturiana que'l Gobiernu del PSOE-IX quier aprobar cola próxima llei de presupuestos. Nél establez la obligación de nomar pol procedimientu de "llibre designación" - sistema del deu - a la totalidá de puestos de xefatura de serviciu, coordinadores y asesores y dellos otros más nos que sevalore necesaria la concurrencia d'enfotu personal nel funcionariu escoyíu.

Con esti anteproyeutu de llei, el Gobiernu Areces propónse llegalizar pela vía rápida'l sistema deucráticu de nomamientos anuláu pola Xusticia asturiana en cuatro sentencies consecutives de la TSXA, per aciu d´una traca final d'exhibicionismu clientelista que va dexar como heriedu al Gobiernu que surda de les urnes nel mes de mayu.

La iniciativa llexislativa qu'agora se conoz copia'l sistema patentáu pol Gobiernu de Camps na llei de función pública valenciana aprobada nel mes de xunetu, siguiendo ce por be la política caciquil del Partíu Popular nesa Comunidá Autónoma.

Esti anteproyeutu de llei, que ye un reflexu fiel de los principios pelos que s’empobinó la Función Pública asturiana na cabera década, asitia nuna posición especialmente delicada a la coalición Izquierda Xunida, na so condición de sociu del Gobiernu, que nel programa electoral presentáu a les últimes elecciones xenerales glayaba pola necesidá de terminar col clientelismu funcionarial.

Cola fin d’aparar esti últimu golpe contra la imparcialidá y la oxetividá de los funcionarios y funcionaries del Principáu y al serviciu del control partidista de la xestión deucrática de los intereses xenerales, el Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies llama a la movilización sindical unitaria de toles organizaciones y a la concienciación de la opinión pública asturiana.

Uviéu, 24 de payares de 2010
La Xunta Direutiva de COFPA

1 comentario:

  1. Yo me pregunto si no es posible llevar ante los tribunales a la Sr Migoya y que responda con sus bienes de los juicios que pierde.

    ResponderEliminar