CONTACTO

cofpas@gmail.com
@cofpas

lunes, 25 de octubre de 2010

EL PARTIDO SOCIALISTA DE GALICIA EXIGE A FEIJOO LA SUPRESIÓN DE LOS NOMBRAMIENTOS A DEDO DE LOS JEFES DE SERVICIO . ¿ QUÉ OPINA D. JAVIER FERNÁNDEZ?

El Partido Socialista de Galicia acaba de exigir enérgicamente al gobierno popular de Feijoo que abandone su intención de blindar mediante la próxima ley de presupuestos el nombramiento a dedo de los Jefes de Servicio, vinculando dicha exigencia a la regeneración de la Función Pública gallega. El portavoz socialista da en el clavo cuando afirma que de las Jefaturas de Servicio depende el desarrollo de las funciones administrativas ordinarias, por lo que su designación no puede efectuarse en base a la confianza política, sino por concurso de méritos.


Este planteamiento contrasta con la política desplegada por el Gobierno del Sr. Areces en la última década, en la que se han creado nuevas categorías de personal de nombramiento digital (coordinadores, asesores etc.), que se mantienen a pesar de las repetidas y sucesivas anulaciones judiciales, a la vez que se incumplía sistemáticamente la obligación legal de cubrir los puestos vacantes por concurso de méritos.

Por ello, desde el Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies consideramos imprescindible conocer el parecer del nuevo candidato socialista a la Presidencia del Principado y, en concreto, si en sintonía con su partido en Galicia, defenderá en su programa electoral un sistema de empleo público transparente, democrático y no clientelista y si, llegado el caso, se opondrá a un posible intento del gobierno Areces dirigido a legalizar la “dedocracia” a través de la próxima ley de presupuestos.

La importancia y el calado de la cuestión y la proximidad de la campaña electoral exigen una respuesta expresa e inequívoca por parte de D. Javier Fernández. La higiene democrática del sistema político asturiano está en juego.

Oviedo, 25 de octubre de 2010

La Xunta Directiva del Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies


EL PARTÍU SOCIALISTA DE GALICIA ESIXE A FEIJOO LA SUPRESIÓN DE LOS NOMAMIENTOS A DEU DE LOS XEFES DE SERVICIU . ¿ QUÉ OPINA D. JAVIER FERNÁNDEZ?

El Partíu Socialista de Galicia acaba d'esixir enérxicamente al gobiernu popular de Feijoo qu'abandone la so intención de blindar pente medies de la próxima llei de presupuestos el nomamientu a deu de los Xefes de Serviciu, venceyando dicha esixencia a la rexeneración de la Función Pública gallega. El voceru socialista da nel clavu cuando afirma que de les Xefatures de Serviciu depende'l desenvolvimientu de les funciones alministratives ordinaries, polo que la so designación nun puede efectuase en base al enfotu políticu, sinón por concursu de méritos.


Esti planteamientu choca cola política esplegada pol Gobiernu del Sr. Areces na última década, na que se crearon nueves categoríes de personal de nomamientu dixital (coordinadores, asesores etc.), que se caltienen a pesar de les repitíes y socesives anulaciones xudiciales, al empar que s'incumplía sistemáticamente la obligación llegal de cubrir los puestos vacantes por concursu de méritos.

Por ello, dende'l Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies consideramos imprescindible conocer el paecer del nuevu candidatu socialista a la Presidencia del Principáu y, en concretu, si en sintonía col so partíu en Galicia, va defender nel so programa electoral un sistema d'empléu públicu tresparente, democráticu y non clientelista y si, llegáu'l casu, va oponese a un posible intentu del gobiernu Areces dirixíu a llegalizar la “dedocracia” al traviés de la próxima llei de presupuestos.

La importancia y el caláu de la cuestión y la proximidá de la campaña electoral esixen una respuesta espresa ya inequívoca per parte de D. Javier Fernández. La hixene democrática del sistema políticu asturianu ta en xuegu.

Uviéu, 25 d'ochobre de 2010

La Xunta Directiva del Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies


No hay comentarios:

Publicar un comentario