CONTACTO

cofpas@gmail.com
@cofpas

lunes, 18 de julio de 2011

COFPA PIDE LA DEROGACIÓN DE LA LEY DE BLANQUEO DE LAS ILEGALIDADES DE LA FUNCIÓN PÚBLICA ASTURIANA


COFPA PIDE LA DEROGACIÓN DE LA LEY DE BLANQUEO DE LAS ILEGALIDADES DE LA FUNCIÓN PÚBLICA ASTURIANA


El discurso de investidura del nuevo Presidente del Principado contiene algunas referencias esperanzadoras sobre un cambio de rumbo en la gestión política de la Función Pública asturiana.  Álvarez – Cascos se comprometió a implantar un sistema de empleo público que responda a criterios de eficacia, objetividad, transparencia e imparcialidad, garantizando sistemas de acceso ajustados a los principios constitucionales de igualdad, mérito y capacidad, la generalización del concurso de méritos como procedimiento ordinario de provisión de puestos de trabajo y la realización de manera efectiva del derecho a una carrera profesional objetiva.

Son palabras que suenan bien y que constituyen una condición imprescindible para que la dirección de la Administración Pública se efectúe conforme al principio de legalidad y a los intereses generales de los asturianos y asturianas.

Pero una cosa son las buenas palabras y otra los hechos, y la credibilidad política debe demostrarse ajustando estos últimos a las declaraciones de intenciones. A este respecto, el flamante Presidente asturiano tiene una oportunidad inmejorable que no debería desaprovechar, para demostrar que lo dijo va realmente en serio: elevar a la Junta General del Principado, por la vía de urgencia, un proyecto de ley de artículo único para la derogación de la Ley 14/2010, de 28 de diciembre, aprobada por el Gobierno saliente con el único fin de blanquear la larga ristra de ilegalidades declaradas por la Justicia asturiana, evitando el cumplimiento efectivo de las sentencias: concursos de méritos con criterios de valoración subjetivos y “ad personam”, abuso de los nombramientos por libre designación, uso fraudulento de los nombramientos en comisión de servicios etc.

El Gobierno entrante está obligado a ofrecer una respuesta rápida e inequívoca por coherencia política, si tal y como manifestó su Presidente, otra Función Pública debe ser posible en Asturias. La derogación inmediata de la ley de blanqueo y el cumplimiento escrupuloso de las resoluciones judiciales son el punto obligado de partida.

Uviéu, 18 de xunetu de 2011
Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies (COFPA)

COFPA PIDE LA DEROGACIÓN DE LA LLEI DE BLANQUÉU DE LES ILLEGALIDAES NA FUNCIÓN PÚBLICA ASTURIANA

El discursu d´investidura del nuevu Presidente del Principáu contién delles referencies esperanzadores sobre un cambéu d'aldu na xestión política de la Función Pública asturiana. Álvarez – Cascos comprometiose a sofitar un sistema d'empléu públicu que respuenda a criterios d'eficacia, oxetividá, tresparencia ya imparcialidá, garantizando sistemes d'accesu sofitáos nos principios constitucionales d'igualdá, méritu y capacidá, la xeneralización del concursu de méritos como procedimientu ordinariu de provisión de puestos de trabayu y la realización de manera efectiva del derechu a una carrera profesional oxetiva.

Son palabres que suenen bien y que constitúin una condición imprescindible pa que la direición de l'Alministración Pública seya acordies cola llegalidá y co los intereses xenerales de los asturianos y asturianes.

Pero una cosa son les bones palabres y otra los fechos, y la credibilidá política tien de demostrase colos fechos y non con declaraciones d'intenciones. A esti respectu, el flamante Presidente asturianu tien una oportunidá inmeyorable que nun tendría d'esbardiar, pa demostrar que lo que dixo va realmente en serio: alzar a la Xunta Xeneral del Principáu, pela vía d'urxencia, un proyectu de llei d'artículu únicu pa la derogación de la Llei 14/2010, de 28 d'avientu, aprobada pol Gobiernu saliente col únicu fin de blanquiar la llarga riestra d'illegalidaes declaraes pola Xusticia asturiana, evitando'l cumplimientu efectivu de les sentencies: concursos de méritos con criterios de valoración suxetivos y “ad personam”, abusu de los nomamientos por llibre designación, usu fraudulentu de los nomamientos en comisión de servicios etc.

El Gobiernu entrante ta obligáu a ufiertar una respuesta rápida ya inequívoca per coherencia política, si tal que manifestó'l so Presidente, otra Función Pública tien de ser posible n'Asturies. La derogación inmediata de la llei de blanquéu y el cumplimientu dafechu de los resolvimientos xudiciales son el puntu obligáu de partida.

Uviéu, 18 de xunetu de 2011
Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies (COFPA)


2 comentarios:

  1. jejeje
    Una cosa es predicar... y otra dar trigo.

    ResponderEliminar
  2. Cascos también tenía que facer un pocu llimpia en Función Pública, porque hai una cantidá de ineptos....

    ResponderEliminar