CONTACTO

cofpas@gmail.com
@cofpas

viernes, 26 de agosto de 2011

EL GOBIERNO DE CASCOS PRETENDE MANTENER LA DEDOCRACIA


Foro Asturias se presentó a las elecciones con un programa político que  recoge varias propuestas de reforma de la gestión pública copiadas del documento 30 medidas para la regeneración de la Administración Pública asturiana, publicado por el Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies. Entre ellas, la de generalizar "el concurso de méritos como procedimiento ordinario de provisión de puestos de trabajo, limitando la libre designación a supuestos excepcionales debidamente justificados"

Ahora, un mes después de la toma de posesión de Álvarez - Cascos, el Gobierno que preside acaba de trasladar a las organizaciones sindicales una propuesta de relación de puestos de trabajo en la que todos los puestos de jefatura de servicio, sin excepción, se nombran por el sistema dedocrático de la libre designación, que se generaliza para esta categoría de puestos sin la justificación o motivación específica que viene exigiendo una reiterada, constante y uniforme jurisprudencia del Tribunal Supremo y como ha sentenciado en Asturias el Tribunal Superior de Justicia de forma repetida.

La aprobación por parte del Gobierno del PSOE-IU de una ley de legalización de los nombramientos a dedo no puede servir de excusa, pues se trata de una circunstancia anterior bien conocida, a la que pretendía dar respuesta el programa electoral de Foro Asturias.

¿Qué ha cambiado en tan poco tiempo para que el Gobierno que sustenta Foro Asturias incumpla de manera tan flagrante su programa electoral, precisamente en un punto crucial para la necesaria regeneración de la Administración Pública asturiana que tanto pregonaba?. ¿ De dónde parten las nuevas directrices dirigidas a mantener el régimen dedocrático del arecismo que tanto criticaba Foro Asturias?. ¿Quién manda realmente en la Función Pública asturiana?. Algunos nombramientos muy significativos apuntan a que la estrategia clientelista ha sido diseñada por reconocidos asesores del arecismo.

El balance hasta la fecha se completa con la oferta de puestos en la sombra y la ocultación de los nombramientos de los asesores de los gabinetes - personal eventual -, prácticas continuistas reñidas con la transparencia en la política de personal.

El Gobierno de Álvarez - Cascos y el partido que lo apoya deben una explicación urgente a la sociedad asturiana. Por higiene democrática, aquí ya no vale callar.

Uviéu, 26 d´agostu de 2011
Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies (COFPA)

EL GOBIERNU DE CASCOS PRETENDE CALTENER LA DEUCRACIA

Foro Asturies presentóse a les eleiciones con un programa políticu que recueye delles propuestes de reforma de la xestión pública copiaes del documentu 30 midíes pa la rexeneración de l'Alministración Pública asturiana, espublizáu pol Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies. Ente elles, la de xeneralizar "el concursu de méritos como procedimientu ordinariu de provisión de puestos de trabayu, llindando la llibre designación a supuestos esceicionales debidamente xustificaos"

Agora, un mes dempués de la toma de posesión d' Álvarez - Cascos, el Gobiernu que preside acaba de treslladar a les organizaciones sindicales una propuesta de rellación de puestos de trabayu na que tolos puestos de xefatura de serviciu, ensin esceición, nómense pol sistema dedocráticu de la llibre designación, que se xeneraliza pa esta categoría de puestos ensin la xustificación o motivación específica que vien esixendo una repitida, constante y uniforme xurisprudencia del Tribunal Supremu y como sentenció n'Asturies el Tribunal Cimeru de Xusticia.

L'aprobación per parte del Gobiernu del PSOE-IX d'una llei de llegalización de los nomamientos a deu nun puede sirvir d'escusa, pues trátase d'una circunstancia anterior bien conocida, a la que quería dar respuesta'l programa electoral de Foro Asturies.

¿Qué camudó en tan poco tiempu pa que'l Gobiernu que sofita Foro Asturies incumpla de manera tan rescamplante´l so programa electoral, precisamente nun puntu perimportante pala necesaria rexeneración de l'Alministración Pública asturiana que tanto apregonaba?. ¿ D'ónde parten les nueves regles empobináes a caltener el réxime dedocráticu del arecismu que tanto criticaba Foro Asturies?. ¿Quién manda realmente na Función Pública asturiana?. Dellos nomamientos sonáos apunten a que la estratexa clientelista foi diseñada por reconocíos asesores del arecismu.

El balance hasta la fecha complétase cola ufierta de puestos na solombra y el tapecimientu de los nomamientos d´asesores de los gabinetes - personal eventual -, práutiques continuistes reñíes cola tresparencia na política de personal.

El Gobiernu d'Álvarez - Cascos y el partíu que lu sofita deben una esplicación urxente a la sociedá asturiana.. Por hixene democrática, equí yá nun val callar.

Uviéu, 26 d´agostu de 2011

Conceyu por Otra Función Pública n´Asturies (COFPA)



1 comentario:

  1. public servantagosto 29, 2011

    Los de Foro Asturias,una vez nel Gobiernu, y teniendo en cuenta que son novatos,prefieren acomodase y nun "tocar" eses castes, camarilles,etc..de altos funcionarios...

    Yera lo previsible, ente otres razones porque munchos de los miembros del Gobiernu vienen del seutor privau y ye fácil que "yos coman la cabeza"...

    Además la igualdá, el méritu y la capacidá siempre pueden ceder por razones de "eficacia"...

    ResponderEliminar